inga tankar, inga idèer

har absolut inga idèer vad jag ska skriva om längre, 
gör inte så mycket på dagarna längre, sover, äter, glor tv, sover.
Så har mitt liv sett ut i ungifär en vecka plus några dagar, dvs inget direkt intressant. 

Bästa vännen är o tävlar i Norge, kommer hem inatt o Lisa är hos pojkvännen i skåne = de finns inte mycket att göra här hemma. Alla andra vänner bor ju så långt bort, eller så sommarjobbar dom. 
Så nu saknar ja faktist att jag inte har något sommarjobb.. 

Jag skulle ju iof kunna åka till pappi men han är för tillfället i båten så kanske åker till honom nu i midsommar, eller redan nästa vecka? 
aja, man kan ju säga att mitt liv är inte sådär vidare jättekul, justnu! 
saknar ridningen oxå... menmen.
haha nä nu ska ja sluta klaga o göra en snabblunch!



btw så stör ja mig lite smått på hur blogg.se har gjort om.. BILDERNA BLIR JU EXTREMT ÖVERSTORA FAST JAG HAR DEN PÅ MINIATYR!!!!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback