Mina förebilder

 
Håkan Hellström - min KUNG.
 
- Han har ingen sångröst enligt många. De kan jag hålla med om, men han sjunger ÄKTA och då behöver man inte sjunga precis RENT hela tiden. Jag älskar hans musik, hans texter och hans citat. Hans citat stämmer in på mig, precis, de där därför jag också ofta använder hans citat på bloggen. 
"De gör ont att veta. Men lika ont att undra." 
 
 
Anja Pärson - min DROTTNING.
 
- Hon är min drottning, helt klart. Hon har varit med mig ända sen jag började må dåligt och då jag började banna mig själv för saker och ting. (tar ej upp mitt privatliv på bloggen.) Jag blev ofta mobbad över att jag tyckte så mycket om henne när jag gick på högstadiet. Men jag stod på mig, för hon var min tröst. Även fast jag aldrig har träffat henne, så har hon varit en stor tröst till mig, och de känns som hon alltid har funnits vid min sida under mobbningsåren och fick mig att stå emot. Idag kom hon ut med att hon är Homosexuell, hon är den starkaste människan jag vet. Och jag ser upp till henne. Jag ska bli som hon, lika stark och våga mera.
 
 
Stefani Joanne Angelina Germanotta - min älskade Mother Monster
 
- vår allas älskade Mother Monster, eller iaf om man är Lady Gaga-fan som jag är. Hon är en sån människa, antingen hatar man henne, eller så älskar man henne - precis så som jag är. Vissa av mina kompisar tycker jag är knäpp som tycker om henne och hennes musik. Men de är jag, och jag står för att jag gillar Mother Monster. Älskar också hennes citat, och hennes kärlek till sin fans. Kan säga att Ingen, INGEN, har den kärleken som hon har till sina fans.

Mina största ikoner i denna värld, dom jag söker mycket trygghet, tröst och stöd hos när jag mår som sämst. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback