på Besök på Stuteri Nygården

heyhey!
förlåt att de inte blev något inlägg igår.
för de första, så hade ja inte tid att göra något inlägg, och för de andra så fick ja inte pappas trådlösa internet att fungera.
Så ja, ja har varit datafri sen igår morse.
men skönt med en paus ändå från bloggandet och allt!

Idag gick ja upp 05:15, skulle vara i skolan 07:30 o åkte då från pappi (sov där inatt).
De tog i, men jag kom iväg tillslut!
Var i skolan strax innan 07:30 o då var de dax för en 2,5 timmes bilfärd till Skara med Doris och Lill-fölis i släpet.
Doris skulle undersökas pga dräktigheten och de gick oxå supert, så de var bra!
Ni får bilder på de i slutet av inlägget.

Var tillbaka i skolan 13:20, käkade lunch och sen hade ja en tid hos kuratorn (som vanligt).
Och har nyss slutat Biologin och fick slutbetyget E.
Så nöjd att ja fick Godkänt iaf, för att plugga orkar ja inte lägga ner mkt tid på ;)
Och strax är de middag!

Ikväll ska ja leva djävel med min bästa strömmavänner!
men först kl 18-19 ska ja rida en lektion för Hanna Bergenkull - och självklart på lilla Cocktail!
Hoppas han går lika bra som han gjort dom andra gångerna nu.





















snart dör min data totalt, så nu avslutar ja detta inlägg o om ja inte hör av mig senare är de för att min data är död! Vi hörs mer imån, och då börjar mitt SOMMARLOV!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback