LEVA DJÄVEL, ÄLSKART!

åh de känns så skönt att säga de, men nu har mitt SOMMARLOV äntligen börjat!
Och jag älskar de redan!
Igår levde vi djävel, städade ut rummet i två timmar, o då var de STORSTÄDNING!
Sen sprang Björn och Emma upp till vändplan snabbt då Jouren var påväg dit = Emma måste se när dom blir tagna. 
Dock hade dom redan stuckit innan Jouren hann upp.
Jag o Almina tog en promenix upp dit vid 23 tiden, då de inte vart så mörkt o precis i sista backen kommer Jouren och plockar hem oss.. haha! 
Och i bilen satt oxå Björn & Emma, som oxå blev upplockade ;) 
Var nere på hemmaplan en stund, tjatade på Jouren att dom skulle ge oss mat för de var deras plikt, haha! ;) 
Men vi hittade tillslut popcorn, hade dock ingen micro då de var stängt i vårt kök = gå till flygen o tjata liiite till på Jouren att vi bara MÅSTE ha en micro nu klockan 24 på natten. haha!
o eftersom dom tycker om oss SÅHÄR mycket så öppnade dom skolkontoret o vi snodde deras micro och fick tillslut våra popcorn!
Sen satt vi oss i västergården, drack saft o käkade popcorn.
Efter den energi påfyllan var de dax att leva djävel igen! Denna gång gick de dock över styr, som vanligt när vi ska djävlas.. haha!
några snodde en traktor, och körde upp den till vändplan, o Jouren i sin minibuss efter.. haha! 
Vi fick aldrig reda på vilka de var, men en sak är säker - de var någon iaf ;)
o sen försvann Almina, Emma & Björn. 
Så de vart bara jag, Marcus och Robin kvar. 
Vi var typ.. forever alone vid ridhuset..
Innan Joel & Jossan kom upp.
Efter 45 min-1 timme gick vi upp mot skogen för att leta efter Emma & comp, och träffar då på den tomma traktorn.
Vi fortsatte upp i skogen, träffar då på Jouren i minibussen.. BUSTED! 
Så vi blev tillbaka körde, IGEN! 
Klockan var väl halv 2 då och dom jagade fortfarande folket som gömt sig i skogen och som kom tillbaka nu imorse med första bussen. HAHA!
Men vid 2-halv 3 var vi tillbaka i rummet och sov då, fyfan va skönt de var!
Vi kan säga såhär,
VI ÄR EXPERTER PÅ ATT HÅLLA IGÅNG JOUREN SÅNNAHÄR DAGAR! ;)
Dock tyckte ja de var ganska synd om dom, dom har ju ändå ett ansvar för att inget ska hända folket som bor på internatet och dom är uppe o springer i skogen klockan 3 på natten.
Hur bra är de egentligen? 
Så de blev ett ordentligt snack för nästan samtliga i klass 1LH (min klass med andra ord).
Nu imorse skippade vi frukosten o satt igång med en snabb genomstädning innan de var dax för rumsbesikning och vårt rum gick igenom perfekt! Så de gillas!
10:20 var de avslutningsgrejmoj och jag hann precis med 11:11 bussen. 
Dock hann ja inte säga hejdå till alla, men vi träffas ju snart igen!

Så nu sitter ja här, ska strax ta en lång härlig dusch UTAN att bli störd! 
Inget gap, skrik, inga som rycker i handtaget osv. 
Blir totalt underbart!
Sen ska ja möta mamma vid 4 i allum o vi ska handla inför dessa kommande veckor ;)

Får se om ja hinner med något inlägg innan ja drar, annars får ni ett inlägg om min nya matvana som ja ska testa i sommar och ett STORT inlägg med MASSVIS med bilder från mitt första år i mitt Paradis








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback