studenter igår - totalt awesome!

heyhey på er!
igår var de en hektisk dag från början till slut.

jag började min morgon kl 07:45 med praktik.
var där en timme och sen iväg med 09:11 bussen för att hinna hem o byta om innan ja skulle träffa Freja i stan för LP3B's student!
Träffade Freja vid 12:45, tog bussen över till Lindholmen och försökte hitta till scenen.
och vi hittade tillslut! dock var de svinakallt så vi stod inne tills de skulle börja, haha!

halv 2 sprang dom ut, de var totalt gaaaaalet!
och vi var GAAAALET sugna på att gå med dom..
men jag ångrar aldrig mitt val till Strömma så ja ska inte klaga!









efter vi släppt iväg dom, så tog vi bussen in mot centrum igen och tog en fika på Expresso house,
för att trösta oss med då vi faktist kunde varit med.. haha!



Sen mot nästa student, i Gråbo närmare bestämt.
Träffade Lisa vid 15 och då tog vi bussen till Maria - vår gamla barndomskompis.
Vi bodde tsm här i Björndammen när vi var små, och har hållt kontakten och träffats då och då.
dock var senaste gången sesådär 5-6 år sedan, hähä..
men hon vart glad över att vi kom och sin present vi hade med oss!
Har dock inga bilder från de, då min kamera dog..
men kan nog sno några från Lisa när hon lägger upp ;)

Vid halv 8 var vi hemma igen, och jag var totalt slut!
Jobb all the time på praktiken (som ändå var ganska slapp) och alldeles för lite sömn = man blir död på fredagseftermiddagar ;)
Men de är bara en vecka kvar, EN YNKA LITEN VECKA TILLS MITT AWESOME SOMMARLOV BÖRJAR!!
Då blir de träffa mycket vänner, umgås, rida och krogen såklart!
Som ja bara varit på en gång sen ja fyllde 18.. hähä!
Så de får allt ta o firas nu i sommar då ja har tid!

Idag ska ja inte göra mycket, göra iordning en tårta/bakelse då Emma fyller år på Måndag och de måste ju firas med klassen ;)
Så de ska ja fixa hade ja tänkt!

Hoppas ni får en mysig dag, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback