tack tack tack ♥

Shululu!
 
Måste bara tacka alla stärkande ord som ni ger mig, varje gång jag lägger upp inlägg som handlar om vad jag har varit med om osv.
De stärker mig verkligen, tack tack tack! ♥
 
Och nu över till dagen, som faktist inte blev heelt som ja hade tänkt!
Vid 12 tog ja bussen hemifrån, för att hinna med 12:47 pendeln till Kungsbacka.
landade i Kungsbacka 13:12, mötte upp Almina på stationen och vi började gå mot Kungsmässan. Vi gick ett x antal varv runt i Kungsmässan, tog en fika på Expresso House och pratade på, I MASSOR!
Och efter den träffan kom ja oxå på hur mycket jag saknar mina bästa från Strömma.. ush! saknaden är stor, sedan första dan! Men jag överlever, tror jag..
 
Sen tog jag 15:17 pendeln hem till älskade Göteborg igen, och på vägen hem köpte jag hem en sallad till middag, dock kan den brinna i helvetet, fyfan va äcklig! Vid 17 kom la familia hem igen, och pappi körde hem mig till mamma då de ska regna imån o vara massa dykare som skulle med imån, dvs att ja struntade i att följa med upp. Bara trångt, rått o kallt när de ska regna o blåsa så mycket där.
 
Sen jag kom hem till mamma har ja inte gjort mycket, åt en god middag, Ungsbakad omelett med zuccini/potatis och en god sallad + dressing. Älskar mitt vegetariska liv!
o påtala om vegetariska liv, idag har ja varit kött-fri i 4 veckor - wihoooo!
Och de ska fortsättas, man blir mycket piggare o känner sig mycket fräschare när man bara äter grönt och fräscht! :)
 
Ja, vad har ja mer att säga? nä,
ska nu avsluta min dag i sängen med en bra film och rostade solrosfrön.
Puss!
 
fina Novis ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback