1 Juni - STUDENT

heyhey!
hade en awesome discokväll med mina bästa strömmisar!!
Dom är så jävla bäst så de finns inte, de är dom som får mig att vilja leva när tankarna tar över!
Ja o Almina la oss iaf runt 12, efter vi haft vårt pringels-party!

Kl 7 ringde klockan, fyfan va de tog i att gå upp..
menmen, pallade iväg till frukosten, slängde i mig en knäckemacka och sen iväg till praktiken.
var dock bara med i ca 1 timme, gick där ifrån efter 45 min för att ta bussen hem kl 9:11.
För idag ska ja gå på TVÅ studenter!

Först utspringning för min gamla klass LP3B, och hejja på dom.
Sen ta bussen mot Lerum med Lisa och gå på mottagning hos vår barndomsvän Maria.
Så de ska ja ängna min dag och eftermiddag åt, de blir najs!

Så nu ska ja strax fixa mig för att ta bussen 12:05, eller om ja går ner o tar bussen halv.. ja får se hur ja gör ;)
hoppas ni får en mysig och trevlig kväll, ni kanske oxå ska på student? :D



vi är så jädrans snygga, ja o min bästa almina!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback