Världens bästa vän!

Shulululu!
här regnar de som aldrig förr, så de är riktigt äckligt oväder nu.. ush och fy på de! 
Jag o Bästis skulle ju egentligen til premiären av "Lotta på Liseberg", men eftersom de skulle komma upptill 35 mm regn nu ikväll så skippar vi de. 
Vi vill ju faktist överleva ett tag till ;)
Så istället så gick vi ner till allum (lr tja, de pissregnade så vi tog bussen, haha!), köpte en fet godispåse och en film, "Pang på Pensionatet", o gick hem till mig för att se den. 
Och pratade en massa, vilket var behövligt! 
Glad att jag har en sån bra vän som ja verkligen kan prata med allt om och som jag inte behöver känna att jag inte litar på till 110 % som jag kan göra med vissa andra. Hon har varit med mig i 7-8 år och känner mig utan och innan, vet mina brister och svagheter. Och att hon litar till 110 % på mig är minst lika bra! 
 
Så ja, de är de vi har gjort. 
Hon gick nyss hem o nu ikväll ska ja försöka göra klart andra delen av Capen, de kommer nog gå bra.. typ.. haha! 
eller så gör ja de nu, ah så får de bli!
 
Tänkte lägga upp ett inlägg sen om mina favoritbilder som jag fotat, så håll utkik! :) 
 
Små och söta vi var!
Medeltidensvärld i Götene Sommar 2009.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback