18/5

goeftermiddag på er läsare!
sitter här framför min stora bebis (alltså den stationära datan för er som inte förstod de..) o kollar runt lite.
Idag har ja varit extremt duktig!
- städat mitt rum plus bäddat rent, check!
- satt två maskiner tvätt, check!
- pluggat 1,5 kapitel matte, check!
- pluggat till foderprovet, check!

Så nu känner ja mig extremt stolt över mig själv, tro de lr ej!
Så nu vet ja inte direkt va ja ska göra.. haha!
kanske gå ut en sväng efter maten?
o btw, idag har ja ätit frukost, lunch o ett mellanmål, visst är ja superduktig?! :D
o även fast ja inte va hungrig dessutom! 
ojoj va självgod ja blev.. ;)
Tänkte att ni ska få ett inlägg senare om "min historia", så håll utkik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback