fårpraktiskt imorse

gomorgon på er läsare i sverige!
och kanske ngn annan stanns i världen ;)

har nyss kommit in från dagens första och enda lektion, praktiskt i fårhuset med lammvägning, fodring och ströning.
De gick supert och ja längtar tbx till när vi hade praktik på gården.. "/
så mysigt är de med massa lambisar!

igårkväll hade ja en myskväll med dom bästa, blev dock sämre när ja fick mkt ångestattacker men eftersom ja har världens finaste vänner här och ja vet att dom alltid finns för mig tog ja igenom mig de oxå!
massa kärlek på dom, o ni vet precis vilka ni är! <3

Annars har ja inte mkt mer att säga, ja ska ta bussen nu 11:11 hem till Partille igen.
O ikväll ska ja vara med Lisa, eftersom vi är bjudna på student den 1 juni så ska vi träffas o planera va vi ska köpa o sånt, vilket ska bli as najs :D
Så de är de ja ska underhålla mig med ikväll, nu ska ja packa vidare o sjunga vidare för idag känner ja mig riktigt glader! :D

Pussar!
Ni är bäst!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback