Gone too soon

heyhey på er i de härliga sommarvädret!
Justnu älskar ja livet på landet, känner mig så jäkla fri och inte lika instängd i stan som ja kan känna mig hemma.
Så nu sprider sig värmen, friheten och kärleken genom min kropp!

För att övergå till dagen, så har den gått smidigt och snabbt!
Haft naturbruk med Stefan, där vi inte gjort ngt förutom att mäta buller.
typ as tråk?
Matte o sen inställd lektion.
Men istället, vi 4 tjejer i klassen som inte har praktik, snodde varsin skolhäst och drog ut i skogen.
Jag tog Leo, stark och framtung som fan, men ja ramlade inte av så de gick ju bra!
sen åt vi middag, ja tog en dusch o nu sitter ja här.

Ikväll ska ja ut o se när Emma rider sin lilla ponnyhäst, och snart bort o kolla på fotbollen när killarna spelar mot bönderna!
Pussar och njut av sommarvärmen och friheten!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback