shopping med mor

goeftermiddag på er bloggläsare!
sitter nu ute på balkongen o håller på att grilla på den nya bordsgrillen jag och mor köpte idag!
Så här ska de grillas kyckling!

Gick upp relativt tidigt idag, 10 o käkade frukost.
överallt stod de att sverige hade vunnit ESC, som om man missat de måste man vara totalt borta ;)
haha!
Efter de tog ja o mor oss ner till allum, för ja har närmligen rensat bort alla kläder ja inte använder(de ska ges till fattiga människor i Litauen!). Ja rensade ut sammanlagt 1 stor flyttlåda plus en halv påse kläder som ska slängas då de är trasiga eller utslitna. Ja sparade sammanlagt 4 skjortor, två klänningar, 3 T-shirts, 3 jeans + jeansshorts och 2 linnen. Så ja var i stort behov av nya kläder om vi ska säga så ;)
Min och mor's överrenskomelse var att om ja rensar ut allt jag inte använder så går vi ner o köper nya sommarkläder, så de var exakt de vi gjorde idag!
Och detta fick följa med hem efter 2,5 timme's testande (är kränsen när de gäller kläder):

tunn grön skjorta utan armar från JC


tunn vit skjorta utan armar från JC

 
lång klänning från JC


kort klänning som ja kanske ska lämna tbx, vet inte riktigt va ja tkr om den.. haha!


två linnen svart/vit från JC
underkläder från So.U

Sådär, de va de som följde med hem idag.
mkt kläder däremot, men är nöjd med näästan allt!


och ikväll blir de spakväll för min del, de kan behövas så ja orkar med praktik och att gå upp kl 5 imån..

hoppas ni får en fin kväll, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback