12/11

Go'kväll på er!
Denna dag hae varit skit, rent ut sagt.
 
De var ju inte så direkt att jag längtade till skolan, för nu känner jag att jag inte orkar skola mera. Allting som har med skola, eller med livet, att göra känns jobbigt, tungt och drygt att genomföra.
Men första lektionen var iallafall helt okey, fast lektion o lektion, mentorstid var de iof.
Matte efter lunch o sen stallet.
Ni får mera infomation om de i inlägget efter.
 
Nu i eftermiddag så har jag och almina endast pluggat, och sett på en miljöfilm till vårt prov på fredag. Dock så somnade vi till den.. haha!
Ätit x 2 oxå men de är ju inget direkt intressant som ni egentligen borde veta.
 
Blir oxå så trött på alla grejer som händer på internatet oxå.
De känns som alla bråkar med alla, de snackas skit till höger och vänster.
Och ingen, INGEN på denna skola kan lyssna på oss när vi säger att vi inte känner oss trygga på våra boende längre. De enda dom gör är att de skyller på varandra, och att några utifrån skolan ingriper är fan ingen som bryr sig om.
Jag har aldrig klagat på Strömma innan, för jag har tyckt att de har lyssnat på oss och att jag känner mig trygg på internatet. Detta var i ettan, då vi bodde i storgården.
Men nu är de helt annorlunda. Jag känner mig inte trygg när jag duschar, är ute i pentry:t eller någon annan stanns. Och jouren gör ingenting åt de. Även fast vi säger de ett x antal gånger om dagen.
Nu ska jag sluta att klandra ner på Strömma men jag tycker bara att dom får fan visa lite medkänsla och lyssna vad vi har att säga istället för att bara skita i de.
 
Nu ska jag istället ta en ångesttablett, och sen sova.
Och hoppas att morgondagen blire bättre!
Puss! ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback