16/10 - bloggens framtid.

Go'dag på er!
 
Har väldigt mycket plugg just nu.
- Prov i Djuren's biologi del 1 på fredag.
- Energiarbete in v 43 (check!).
- Skrivarbete om "lodrät och felaktig sits" in på fredag.
- Svenska artikel/recention's arbete in v 43.
- Prov i Djuren's biologi del 2.
och på detta, så vill jag bli klar med Matte B så fort som möjligt.
Har oxå mycket ångest för maten, ridningen går uselt just nu och de enda jag vill är att bara sluta med allt sånt..
 
De är väldigt mycket som ska lämnas in eller ha prov i just nu.
Känner att jag inte gör något annat än att plugga, plugga, plugga.
Och pressen över att prestera blir oxå stor, alldeles för stor..
Ush, vill bara ta en paus från detta nu.
En veckas paus från de vardagliga är allt jag behöver.
 
Bloggen får stå härdan efter. För jag måste hinna ikapp med allt detta och få mitt liv att fungera. Vilket de inte gör någonstanns nu. Stressen, pressen och ångesten biter mig i hasarna hela tiden..
Ni som skrattar åt mig, vet inte hur det känns att ha ständig press, stress och ångest.
 
Min glada bror får stå som bild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback