19/10

Heyhey på er!
Kände att de kanske är lite tid att lägga upp ett nytt blogginlägg, så jag kan behålla de få läsare som jag faktist har! Känner mig dock stressad till tusen, försöker få bort alla tankar om skolan, prov, inlämningar o lektioner.
De är jobbigt, riktigt jobbigt.
Har iallafall skrivit klart och skickat in energiarbetet, ridarbetet och gjort ett prov i Djurens biologi nu på morgonen. Provet kan vi ju glömma, för de gick helt åt helvete. Rent ut sagt.
Så de kan vi stryka från listan.
 
Nu är de fredag, vilket betyder HEMFÄRD och GODIS!
Jag är så sjukt godissugen o har varit de hela veckan, så ja är nära gränsfallet.. haha!
Men nu så, äntligen ska jag få äta lite godis!
 
Har en lektion kvar, Svenska 13:30 och nu ska jag kila upp till kuratorn.
Puss!
 
Bjuder på en gammal bild på ett av våra förra napplamm - Hugo!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback