20/10

Go'kväll i stugan!
Min dag har varit riktig lång, dryg och seg.
Har för de mesta sovit bort, tagit en promenix ner till allum, gjort en riktig snygg ryggsplasch mitt i allum's rulltrappor, pluggat lite till nästa ridningsinlämning OCH käkat godis.
De är de jag har gjort hela dagen, ungifär.
Inte direkt jätte intressant eller roligt, men nu vet ni de iallafall!

Imån ska jag och Emma ha en träff på ett cafè för att plugga.
Och självklart prata och se på snygga killar.
Men vår plan nu är att plugga, förhoppningsvis håller den planen!
Sen måste jag också hem och packa, ska egentligen till pappi oxå, men får se om de blir av.
 
Nu ska jag glo lite film, käka lite godis o avsluta min lördag.
Hoppas er dag varit mysigare än min.
Puss!
 
En snygg bild på mig och Alminus från vår tripp till Sätila förra veckan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback