2/10

Go'kväll på er!
 
Jag klarade av skoldagen med nöd och näppe, kan jag meddela!
Dedär två timmar entreprenörskapen kunde man lika gärna slippa, baara onödigt.
Men Fagge-lektionen var rätt okey, somnade inte iallafall ;)
 
Så har oxå hunnit till Sätila, o självklart stänger apoteket där 17:00 o vi kmr dit två minuter över.. de är då man säger fml på mitt liv..
Så istället köpte jag några clementiner, en påse nötter o en proviva-dryck som jag festade på till pluggeriet.
o ja, ni läste rätt.
När jag o Emma kom hem igen, så satt vi oss ner o pluggade.
Så nu har ja pluggat till provet nästa vecka på muskler, tänder, skelett och hud.
Och så har ja läst några sidor ur vår "Ridhandboken" som vi har tills imån.
Så nu känner ja mig riktigt duktig!
 
 
Här har ni beviset att vi faktist pluggar, ibland ;)
 
Nu ska jag kila upp till ridhuset o se när några i klassen ska hoppa.
Hörs kanske mera ikväll, puss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback