23/10

Go'dagens på er!
Har haft en slitsam dag, om man ska säga så..

Började hela dagen med ett planerat strömavbrott kl 7-8, så de vart en mysig frukost med levande ljus.
Riktigt mysigt, sånt borde dom ha oftare, om vi ska vara sånna! :)
Sen övergick min dag till Djurens biologi x 2, först med vårt prov och de gick väl ganska bra (pluggade endast igårkväll.. hehe) och sen gick vi ut för att studera djuren och se deras olika inlärningar/beteenden.
Pussade oxå en hel del på kalvarna, så nu luktar man ko oxå!
Och sen var de ett såntdär bra HÅL, fast egentligen var de ju inte de men eftersom läraren kom efter 15 min o antog vi att lektionen var inställd så vi gick tillbaka till rummet där jag slocknade totalt i sängen.
Så sov i ca 45 min innan vi gick för att käka lunch.
Eller tja, äta o äta, äta de fem morötterna jag lyckades trycka i mig. haha!
 
Efter lunch blev de filmtajm en timme och jobb typ fem min på entreprenörskapen.
Jag hade ingen motivation till att plugga sånt tråkigt som "budget" och hur mycket inkomst jag har. De är bara tråkigt och jobbigt.. haha! Istället hade jag o Almina ett fint samtal om ..... ;)
Och sista lektionen var svenska, som jag typ inte heller orkade.. haha!
Men de är bara överskattat och bara massa plugg och sånt som jag inte alls orkar.
 
Nu vid 16 åt vi middag, och dom andra har nyss gått ner till stallet.
De skulle nämligen vara Hanna Bergenkull ridning idag, men eftersom jag har ont i kroppen och mensvärk så jag knappt kan gå, så skippar jag de, faktist!
Ska kanske gå ner till stallet sen och pussa lite på Cocken, kanske fixa lite man för den behöver verkligen trimmas! Men de beror ju helt på om jag kan röra mig.
 
Hoppas att er dag har varit go, för min har varit riktigt sliten och ont.. haha!
Men de känns iallafall bättre nu, så nu kanske de släpper förhoppningsvis.
Nu ska jag återvända till pluggandet, så har jag de överstökat!

Puss!
 
 
 


Haha, så jävla kul! x)

2012-10-23 // 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback