26/10

Go'morgon på er, läsare!
Hade inte lust eller tid för uppdatering igår, hade helt andra saker i tankarna!
 
Igår hände inget speciellt, hade sovmorgon till 10:20 och sen efter de lunch.
Efter de så satt vi två timmar o jobbade om hoven för att sen gå iväg till trygghetsmötet varade lite mer än en timme. På kvällen hände inget direkt speciellt, eller jo, året första snö kom i blandad form samtidigt som vi väntade på bussen till Sätila, så de var lagom kallt kan jag säga..!
Sen tillbringade jag resten av tiden i storgården tillsammans med mina bästa och några ettor som klagade över lite allt möjligt.. haha!
Vi kan säga att de blev alldeles för lite sömn inatt iallafall.. haha!
 
Nu imorse var de självklart jobbigt att gå upp, fast jag var inte SÅ jättetrött faktist, trodde de skulle vara värre..
Så nu har ja haft en lektion i Djurens biologi, fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan och fick D, är nöjd då ja gissade på inprincip allt, haha!
Nu har ja oxå gjort min del i städningen, eftersom de är besiktning nu på lovet så ska rummet vara i toptrim!
Och nu ska jag iväg till kuratorn innan jag fortsätter min dag.
 
Ha en mysig dag, puss!
 
Mysig pussbild på min Novis!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback