27/10 - mysig starunda med min bästa.

Go'kväll på er, bloggläsare!
hoppas ni inte har frusit ihjäl, för ush o fy vad kallt de var idag!
Nu känner man att vintern är påväg.
 
Idag har jag iallafall invigt mina ludd-vinterskor som jag älskar och min nya vinterjacka som oxå har blivit en riktig favorit hos mig!
Har hursomhelst varit i stan med bästis, kollat runt i affärer, druckit en chai-latte och köpt en ny väska.
Den såg ni ju i föregående inlägg, riktigt snygg om jag får säga de själv!
Vi hade iallafall en trevlig vistelse på stan i några timmar.
Vi kom hem vid 16 tiden igen, de var sjukt mkt folk (lönehelg..) så de var ganska smockat i varenda affär man gick in i.
 
 
När jag kom hem har jag inte gjort mycket.
Gick ut för att fota mitt nya kap i de fina ljuset, passade också på att ta några egopics oxå - hihi!
Har för de mesta tagit de lugnt, fixat på bloggen och kollat på tv.
Ska försöka hinna koda om oxå, fast de får bästis hjälpa mig med, hon är bättre på de än ja ;)
 
Nu ska jag avsluta min kväll med en film och lite novellskrivning.
Glöm inte bort att vrida tillbaka klockan en timme oxå, viktigt viktigt!!
Puss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback