28/10

Go'kväll på er!
Hoppas er söndag och helg har varit lyckad, de har min varit iallafall!
Så nu taggar vi en vecka med lov, har lite planerat vissa dagar.
Ska eventuellt upp till praktiken någondag och hjälpa dom lite, får se vilken dag de blir.
Eller så kommer jag bara upp, hälsa på lite och bjuda på fika.
Får se hur de blir helt enkelt!
 
Denna dag har varit ganska slapp.
Körde en genomstädning av rummet, så nu är de fint och snyggt!
Dock ska jag dammsuga imån, tänkte jag.
Hann också ta en mysig promenix med kamerorna som bästa vän.
Men systemkameran har blivit lite konsig, får inga skärpa i bilderna längre och låter konsigt när jag ska fota.
Så ska fråga pappi om han kan ta sig en titt på den nu i veckan (han jobbar med kameror & mikroskåp). Kanske får skicka in den på service, men förhoppningsvis kan pappi serva den med sina verktyg om de nu skulle behövas!
Så ni kan räkna med bilder från den lilla kameran nu ett tag.
 
Ja, har inget mer att säga än att jag nu ska sätta på en film och somna till den.
Puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback