29/10

Go'kväll på er!
Ush och fy vilken äckligt väder Sverige bjöd på idag.. 
Så idag har jag bara legat i min säng och endast rört mig mellan datan-sängen-köket-tv-sängen och sett två ½ film. Så jag har haft en riktig sängliggar dag och klädde inte på mig förän vid 16 tiden!
 
Så jag har inte direkt mycket att skriva om, för de är de jag har gjort hela dan. 
Men imån så hoppas jag att jag kan komma iväg till Almina tillsammans med Emma så vi kan strosa runt på Ullared på onsdag. 
Så nu får vi hoppas att de går!! 
 
Har dock känt mig stressad idag, och nervös. Nästintill ångest på de. Vet dock inte varför, för vad har jag att vara pressad för? Alla skolarbeten är inlämnade och avcheckade. Denna veckan skulle jag ju bara släppa allt som har med skolan att göra. Åh, är trött på dehär livet nu. Faktist.. 
 
Vi får hoppas mera på morgondagen!
Ha en fortsatt trevlig kväll, ni är bäst! 
 
Bjuder en bild på mig och Wilma från min förra tripp till Frillesås! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback