30/10

Go'morgon!
Dagen blev inte riktigt som väntat, men vi får göra de bästa av sitvationen ändå!
 
Min kurator ringde mig nu imorse och sa att hon hade fixat en läkartid åt mig. Så imån, är de dax att besöka doktorn och få saker o ting uträtt på riktigt. Jag är dock sjukligt nervös så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. så nu känner jag att jag gärna kan springa in i väggen och bara slippa detta. För detta orkar jag verkligen inte..
Men ska iallafall ha bästisen med ner så jag känner en viss trygghet iallafall.
 
Men får se frammåt oxå, för imån ska jag åka ner till Almina i Frillesås tillsammans med Emma. Och på torsdag ska vi till Ullared och köra en genomshoppning!
Så för att se frammåt så får jag tänka hur kul jag kommer ha imån och på torsdag.
 
Nä, nu får ja gå ut och få av mig lite av denna sjuka nervösiteten och spändheten.
Hoppas er dag blir bättre än min känns just nu.
 
Puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback