5/10

Go'kväll!
Hoppas ni haft en mysig fredag.
 
Min dag började med Djurens biologi i två timmar. Jättekul verkligen..
Kan oxå säga att lärarn har en sövande effekt på mig, så när hon börjar prata så somnar jag.
Helt sådär, haha!
Men jag klarade iallafall mig igenom den pinan, med nöd och näppe.
Och efter den där två timmar's halvt-sovande-stunden så var de matte.
Åh va jag älskar matte, verkligen världens bästa ämne..
Eller inte, ganska trött på Algebra i Matte B nu, svårt och bara allmänt jobbigt o drygt.
Lunch.
Och sen flöt dagen på bra med Naturkunskap (såg bara en film) och sen Svenskan.
Dock fick vi sluta efter halva, så vi hann med två bussen för en gångs skull!
Trångt o mycket folk då, dock.
Men kom iallafall hem tidigt, o de är ju de viktigaste.
 
Och när jag kom hem var de uppdukat med kräftor, åh vad jag älskar de små varelserna!
De är jobbigt att öppna alla bara.. men gott till tusen var de! :D
Efter de drog jag iväg till PRK för att fixa en sak jag glömde när jag praktiserade.
Sen mös jag och borstade igenom min bästa en lång stund.
Älskar verkligen den hästen, han gör mig så hel. ♥
 
 
Sen när jag kom hem gick jag ut med hunden i regnet. (var hundvakt åt grannens Bulldogg). Sen kröp vi ner i min säng och bara mööös, fina bulldogg asså.. älskar hundrasen!  ♥
Mycket personliga!
 
 
Nu sitter jag o har ett medley av 90-tals klassiker, ska se om jag hittar någon bra film som jag kan se istället. Hoppas ni får en fortsatt mysig fredagskväll så hörs vi mera imån.
Puss!  ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback