8/10

Go'kväll på er!
Hoppas, eller jag vet, att er dag har varit bättre än min.
Eftersom jag är väldigt noga med att hålla mitt privata liv utanför bloggen, så nämner jag inga namn eller vad som riktigt hände.
Kan iallafall säga att allting gick överstyr!
 
Min eftermiddag tillbringade jag i stallet och ridhuset.
Red barbacka på min fina Novis, världens finaste.
De gick bra, över förväntan.
 
Efter det så gick allting överstyr.
Gick bort, i regnet, blåsten o kylan o satt mig på en sten under ett träd vid en åker och satt bara där. Tänkte på allting mellan himmel och jord, vad som egentligen hände och varför.
Där satt jag i ca 1 timme, ringa bästis och hade en långt o seriöst samtal med henne.
Hon är heltklart världens bästa vän
Sen började Bella smsa, och hämtade mig med bilen och vi pratade en stund, känns bra att jag har så fina vänner som ställer upp, och som jag kan prata med, kärlek på dom.
Har oxå hunnit med o träna, de blev nästan 5 km på crosstrainen.
Så nu är jag riktigt go o mör i kroppen.
 
Imån är de lektioner hela dan, och 14:50 ska jag till kuratorn och 17:00 är det hanna-ridning, och vi har anlitat en pålitlig fotograf denna gång oxå!
Så nu känns det bra.
Nu blire käk, puss och kram!
 
Världens bästa vän
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback