8/10

Hey på er!
 
Min morgon började ju bra, åkte bussen 07:50 o så smsade min lärare o sa att första lektionen är inställd.
Åh va man älskar livet just då!
Men istället för att vända, så åkte jag till skolan för att plugga.
Så jag anlände till skolan 9:17, och har gjort 2 matte-tal sen dess, haha!
 
Har iallafall oxå lämnat in ett arbete till Carro, varit i stallet o pratat med Ulle om dagens lektion och så har jag lämnat in en lapp om timanställning till Sara (som tar hand om fåren/ungdjuren).
Så jag har ändå gjort någon nytta!
 
Nu i eftermiddag ska jag ha en entreprenörskap's lektion och sen stall resten av dagen ska jag vara i stallet och rida. Eftersom ridlärarn är sjuk, så ska vi rida självständigt och jag ska rida barbacka på min fina Nova. ♥
De blir lite fotografering oxå, så de blir najs!
Så lite fräscha nya höstbilder!
 
Hoppas ni får en mysig dag, puss! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback