Ang. bloggens framtid.

Hey på er!
Hoppas ni haft en trevlig helg.
Dock har ju min varit åt helvete med mycket ångest för saker jag valt bort OCH på detta fick jag oxå matförgiftning i form av vitlöksbröd. Kände att jag älskade livet just då..
Så inprincip natten från lördag-söndag vaknade jag varje timme, hade feber och spydde vatten.
Jätte roligt verkligen!
Men nu har de gått över, så de känns bättre iallafall!
Har dock inte ätit ordentligt sen fredags, så jag har levt på fil och skorpor hela helgen.
Känner mig lite rädd nu att äta mat igen, efter de som hände.. ush o fy, hoppas de inte händer igen bara!
 
För övrigt så har ja ju varit lägenhetsvakt medans pappi, natasja och alex var i England tors-sön.
Så de var bara jag o bror på 14 år hemma, och hans huliganiska kompis.
I fredags hade jag iallafall med mig Freja hem, så vi hade en mysig dag med promenard i slottskogen, pizza till middag och lite gottis till filmerna vi såg. (Rio och The Lucky One - två riktiga favoriter just nu!!)
 
 
 
Så i lördags åt vi en god frukost (trodde vi!).
Hittade vitlöksbröd i frysen, satt in den i ugnen o sen var de bara att smaska på den.
Men vi båda började må jätte illa efter de, men tänkte inte mera på de.
Utan tänkte mer på att de var för att vi var FÖR mätta.
Aja, tänkte vi och drog iväg till stan.
Där köpte jag en snygg turkosgrön halsduk, ett nattlinne och ett par mysiga tjocka strumpor (som jag är i stort behov utav!!)
Hittade bror och hans kompis på vägen, så tog sellis med dom hem.
På kvällen så började jag spy vatten ett x antal gånger.
Jätte mysigt o ja trodde att de var magsjuka - vilket jag inte ALLS orkar!
Hade frossa, feber, sov dåligt och spydde halvt upp vatten under natten..
Ush och fy, där kan verkligen allting ta sig!!
La mig tidigt och vaknade 10 timmar senare.
Och på söndag hade jag bara feber.
Så ja, de var nog matförgiftning eller något i den stilen.
Så min dag spenderade jag i soffan - sängen - datan + lite plugg däremellan.
 
Nu imorse körde pappi mig till skolan, så kom la hit tidigt, vid 8:30 eller nått, lite vääl tidigt men vi hade ont om tid, så de var bara att gilla läget!
Känner mig fortfarade jobbigt svag (blir ju de när man bara käkat fil o skoropr hela helgen).
Så idag ska jag försöka ta mig igenom denna dag, önska mig lycka till för de lär jag behöva!
 
Btw, jag vet inte hur det blir med bloggen i fortsättningen.
Jag tycker livet är ganska trisst, tråkigt och bara allmänt jobbigt, hela tiden.
Att andas, leva och bara finnas är smärtsamt.
Jag ska iallafall försöka hålla den så uppdaterad som möjligt, de lovar jag!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback