Dag 5

Dag 5. Mina fem favoritserier just nu.
 
Ett. BBC Robin Hood
Robin of Locksley kommer hem till sitt England, som bekämpar krig, svält och en tyrann till Sheriff. Följde denna serien när jag var liten, och är fortfarande helt besatt! Skriver noveller, som jag senare översätter på engelska och sätter ut på vissa hemsidor, om just denna serie i grunden!
 
   
 
Två. Game of Thrones (GoT)
Tre familjers öde, krig om vem som ska ta över efter den döende kungen. Kung Joffrey? Robb Stark? Danerys? Serie med mycket erotik, krig, blod, och mycket, mycket älskad av mig!!
 
   
 
Tre. The Borgias
Man följer den rika familjen Borgia som härskade över katolskakyrkan på romartiden. Mycket erotik, ovilliga giftemål och äkta kärlek som inte får finnas. Får lätt en topp 3 placering hos mig, Sjukt bra serie!!!
 
 
 
Fyra. The Tudors
Henrik VIII av England, England kung 1509-1547. I serien följer man han, och hans 7 fruar som han, en efter en, halshugger, skiljer sig ifrån eller dör ifrån. Erotik i varje avsnitt, och sjukt jävla bra!!
 
   
 
Fem. Merlin
I serien följer man trollkunniga Merlin, som är tjänare till pris(senare kung) Arthur. Mer åt ungdomsbarnserie, har följt denna sen första säsongen, och har inte tröttnat än! Fast de kan vara lite väl barnsliga scener..
 
    
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback