Dagen börjar

Go'morgon på er!
Hoppas natten har varit god för er, för mig har den varit sesådär.
Tänkte mycket på allt som händer nu innan jag skulle sova, vilket resulterade i att jag inte kunde sova.
Men när jag väl somnade, har jag sovit som en stock till 09:30 då jag satt på ett avsnitt av Game of thrones, kärlek på serien. ♥
Har oxå petat i mig lite frukost.
 
Snart ska jag börja min dag.
Måste ner till allum o aktivera mitt busskort så jag kan åka till skolan på måndag.
Tidpunkten har inte öppet på söndagar och Partille-buss-chaffisarna kan inte fixa kortet.
Så de får jag gå ner och göra nu innan klockan rinner iväg alldeles!
Sen ska jag oxå träffa Lisa, kanske en promenix ute o fota i de fina höstvädret o de fina löven?
Ah, vi får helt enkelt se hur det blir.
 
Hoppas er dag blir mysig.
Puss!  ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback