10/9

Go'dag fina bloggläsare!
 
Hoppas ni haft en trevlig dag, trotts att det är måndag.. haha.
Jag har iallafall haft de, men med mycket jobb!
 
Jag klev upp vid 06:45, käkade frukost, tog mitt pick och pack o behav mig till praktikplatsen 5 min bort. De blev mkt slit och släng hit och dit inprincip hela dan. Man kan säga att jag alltid var sysselsatt med något ;)
Men jag tycker om att alltid ha något att göra, då känner mig så duktig såå! :)
 
Efter att ha borstat klart varenda gris till ponny så fick jag sluta, kom hem vid halv 5 och tog en dusch innan jag slängde i mig mat.
Man blir verkligen utsvulten när man jobbar hela dan, haha!
Fast jag käkat något på varje rast.
 
Och när jag ändå pratar om mat, så tänkte jag skriva ett inlägg som handlar om just hur jag hanterar mat när jag äter med folk jag inte känner något direkt jätte bra.
Så ska jag sätta upp några tidsinställda oxå, så slipper jag ha ångest när jag inte har skrivit något inlägg ngn dag, haha!
 
Nu ikväll får ja se vad som händer, pappi ska ev komma o så ska vi hitta present till mig, men vi får se hur de blir. Jag är rätt trött o slut i kroppen, så ska jag mysa ner mig med en kopp te, värmedynan och glo tv/film hela kvällen.
ah, de låter bra!

Vi hörs, puss! ♥
 


Hann ta några bilder innan jag sprang till bussen imorse med ett jättefint morgonljus!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback