15/9

Go'kväll!
 
Imorse var de riktigt drygt.
Min lillebror väckte mig genom att skrika "SAOURIER! JAG VILL SE PÅ SAOURIER!" (Dinosaurier ni som inte förstår ;)) sen satt han o gjorde ljudeffekter till de. Och då var klockan 8. åh ja, FML.
Så jag låg där, lyssnade på radio, somnade om när dom bralade på o vaknade då vid 11 av att Almina smsade om ett föl, som hennes sto tydligen hade fått inatt, helt spontant sådär.
haha, man blir alltid lika överraskad när de gäller dessa hästar ;)
Så nästa helg kör jag en heldag hos henne o hälsa på hennes fina fölis! :D
 
Tog spårvagnen vid halv 2, väntade på att Emma skulle komma med bussen så vi kunde shoppelishoppa lite. Så idag fick de hänga med en ny tygväska och en muminhandduk som jag blev hemskt kär i!
Vi tog oxå en mysig brunch på ett mysigt cafè.
För mig fick de bli en räksallad med två olika sorters dressing.
Riktigt god må jag säga!
 
Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt, slappa, känna av att jag lever och äta lite.
Hoppas ni får en mysig kväll.
Puss! ♥
 

mysig bild från idag med min nya superkärlek, Olympus Tg-820 ♥
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback