17/9

Hey på er!
Och så var de en såndär måndag igen, suck o snark.
Men jag ska inte klaga, har haft en bra o mysig dag på praktiken!
 
Gick upp tidigt, vid halv 7 o 07:20 tog jag bussen till praktiken, släppte ut de galna hästarna o fixade sen all mat medans dom andra mockade. Så var de jobbiga klart!
Och gud va lerigt de är, och fullt med knähögt vatten när vi skulle ta ut små nissarna, höll på att ramla i leran ett X antal gånger. Och på detta så snubblade Wässlan till lite i en vattenhög o skvätte upp massvis med vatten på mina nytvättade arbetsbyxor. FML säger man då..
Så har fått gå runt med blöta o leriga brallor hela dan, jätte kul!
Aja, ska inte klaga, de kunde ju varit värre.
Fick iallafall sluta i tid, så har kom hem för ca 1,5 timme sedan, tog en dusch och fått i mig lite crubb.
Så nu känns humöret på topp igen, typ!
 
Ikväll händer de inget direkt kul, kanske fixar till bloggen om ja orkar, annars får ni stå ut till helgen iallafall då Almina kanske kan hjälpa mig med kodning osv.
 
Hoppas ni får en mysig kväll.
Puss! ♥
 

Fina o saknade Novis är dagens bild ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback