18/9

Hey på er!
åh ush vad jag börjar bli trött på detta regnande som aldrig slutar.
Nu är hösten verkligen här!!
 
Och till råga på allt detta, så började de verkligen spöregna och åska precis när vi hade släppt ut alla ponnyer så dom stora fick vänta 1 timme innan dom fick gå ut, vilket dom inte var glada för! ;)
Dom tyckte inte att de var roligt att vara ute heller, hagarna är som två stora sjöar med vatten o lera upp till knäna nästan. Så några längre sträckor mer än fram o tillbaka från långsidorna gör dom inte.
Utanför ser oxå för jävliga ut, ett helt hav av äckel och djupt vatten-lera-bajs.
Nä nu får ja sluta klaga, har faktist varit en bra praktikdag trotts detta :)
 
Jag vill oxå säga att jag blir så glad att de kommer fler besökare oxå, och all uppmuntran. Åter tack! ♥♥♥
 
Nu ligger jag under en filt i sängen, ny duschad och mat i magen, perfekto! :))
Så nu ska jag se klart på ett avsnitt av Saltön som jag hittade på youtube igår, hihi!
Puss ♥
 

Mongo ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback