26/9

heyhey!
Det känns inte bra detta, någonstanns.
Plus detta som sitter i de psykiska, så har ja nu gått o blivit sjuk o vaknade imorse illamående och kallsvettningar. Inte så konstigt egentligen, då båda mina handledare på praktiken gick hem med feber och kallsvettningar igår.
Har kallsvettats och haft feber till och från hela dan, de känns bättre nu så som de känns nu så kommer jag gå till praktiken imån och på fredag, de är ju faktist mina sista dagar.
Så måste ju utnyttja de!
 
Så idag har ja bara tagit de lugnt, sovit i några timmar, sett på två barnfilmer (Peter Pan och Rio - riktigt bra faktist!) och försökt stoppa i mig lite mat, vilket bara har resulterat i vatten och några kokta morötter.
Så ja, nu har jag inga krafter till något.
Både psykiskt och fysiskt.
Men jag får kämpa på, dag ut och dag in.
Även om ingenting känns bra.
 
 
Idag fick oxå vi ta bort en häst på skolan.
De känns lite de oxå, men det blir bäst så.
Sov sött, vackraste Leostro.
 
 
Nu tänkte jag skriva ett inlägg, om jag får ihop något.
De återstår o se.
Hoppas ni får en mysig kväll.
Pussar o ta hand om varandra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback