2/9


Go'kväll!
 
Hoppas er söndagskväll och helg har varit mysig, för de har iallafall min varit.
Dock inte perfekt då ja har varit tvungen att plugga mkt.. men bortsett från de har den varit alldeles toppen!
 
Idag kom bästis förbi en stund.
Först så drog vi ner till allum, kollade runt i lite affärer o köpte lite godis.
Sen drog vi hem till mig o såg på film, Vampyrer suger, fick de bli då jag somnade när vi såg den på bio sist. haha!
Idag var de ett riktigt "se-på-film-och-skita-i-livet"-väder.
Regn, regn och ännu mera regn.
Usch och fy!
Så vi orkade inte gå i stan när de är kallt o blött, så då blev allum lättare!
Vi pratade också en hel del, som vi alltid gör när vi gör något tillsammans.
Känns bra, att jag får de stödet hemifrån nu när de går inprincip upp och ner på en sekund för mig just nu.
 
När vi ändå var nere i allum, kunde jag inte låta bli att gå förbi Carlings utan att ta hem något. Så idag fick en röd, stickad tröja följa med hem.
Och jag älskar den, totaaalt!
Den var på REA oxå, ännu bättre ;)
Har redan nu börjat spana in nästa gooding, så de blir mitt nästa inköp av höst/vinterkläder!
 
Annars har jag o mami varit hundvakt åt grannens Engelska Bulldogg Hädda nu ikväll.
Här får ni en liten bild!
 

Nu ska jag strax sova, för imån är de en djävulsk friluftsdag med skolan i olika grupper.. snark på de säger jag bara!
Men vi får helt enkelt se om jag överlever, de är en svår fråga.. haha!
Puss!  ♥
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback