29/9

Go'kväll på er!
 
Min dag har inte varit så speciell.
Hade ingen rolig natt, vaknade flera gånger o kunde inte somna om.
O när jag äntligen somnade så vaknade jag tillslut vid 10 o såg ett avsnitt av Game of thrones - kärlek på serien. ♥ Sen har dagen bara flytit på.
Tog en promenix ner till allum, handlade frukt inför kommande strömmaveckan och sen hann jag precis med bussen hem.
Och ska oxå säga att jag ALDRIG NÅGONSIN ska gå ner till allum när det är lönehelg, de är fan lika med självmord!
De var äckligt mycket folk överallt så man knappt kunde andas.
Ush och fy, de skippar vi!
 
Resten av dan har ja bara tagit de lugnt.
Är fortfarande lite hängig o mår inte direkt toppen, halsen gör lite ont o så mår ja inte bra psykiskt.
Mycket ångest har de varit dom senaste dagarna.
Därför jag kanske inte fick ro inatt när jag skulle sova?
 
Imån så ska jag packa klart till Strömma, ta mig till pappa och om jag hinner, så ska jag oxå ta en sväng bort till Hööks och kolla in nya ridstövlar då jag är i stort behov av det.
 
Nu ska jag avsluta min kassa dag med lite godis, en bra film och sen novellskrivning.
Hoppas er lördag är bättre än min, puss! ♥
 
bjuder en suddig bild på mig o osammarbetsvilliga Sigge från igårkväll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback