mysig tripp till Göteborg med min fina vän.

Hey på er!
 
De blev som planerat, de blev först en snabbis hem till mami, hann oxå äta lite soppa innan min nästa tripp till Göteborg för att möta upp Freja.
Hon skulle först hämta sina bagerikläder på Ester, så vi tog oss motvilligt iväg till vår gamla skola och de var en riktigt konstig känsla att kliva in där igen och känna allt som kom tillbaka. Ush och fy, den tiden saknar jag verkligen inte!
 
Efter de så satt vi oss på Expresso House, tog en fika och pratade i ca 1,5 timme. Riktigt mysigt!

Detta fick bli min frukost/lunch/brunch-mat today!
En morotsmuffins, ostfralla och en liten chailatte.
 
Efter de så kollade vi runt i affärer. Jag hittade en jättesnygg vinter-jacka och några snygga väskor! Så nu vet jag vart mina pengar går ;)
Köpte oxå med mig en sallad och lite torkade blåbär som jag ska ta till filmen vi ska se ikväll.
 
Nu är vädret verkligen piss, och har bara lust att krypa ner, gömma mig från omvärlden och helst inte öppna ögonen igen.
Nä ush, de är sjukt hur man kan påverkas så mkt av vädret..
 
Imån har jag en tid hos kuratorn kl 8, ska bli skönt att komma dit och få prata av sig alla tankar kring allt som bara snurrar runt i huvudet på mig.
Sen efter de tar jag bussen hem, och laddar tre veckor praktik som börjar på måndag!

Hoppas ni får en mysig kväll.
Puss ♥

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback