skogstur i grupper

Go'morgon på er, goingar!
 
Hoppas att ni har haft en bättre natt än vad jag hade inatt.
Svårt att komma till ro o somna, så satt på ett avsnitt av Robin Hood o somnade till de.

Så man kan ju säga att de var riktigt jobbigt att gå upp imorse efter den äckelnatten..
Men nu är jag här, i rummet, på bordet och påplats för en sån rolig dag i skogen.. *spy*.
Men för att se de possitiva, så slipper man massa jobbiga o äckliga teorilektioner o så är de ju praktik nästa vecka och 2 veckor frammåt!
 
Samtidigt som jag skriver detta, så försöker jag trycka i mig en juice, då jag inte kunde äta imorse o måste få i mig lite socker om jag ska orka en heldag i skogen.
De är inte direkt lätt att äta när huvudet säger att jag är fet, tjock o ful o du ska inte äta, medans andra säger helt andra saker. Men jag kämpar på, för varje dag är en kamp mot huvudet och mot klockan.
 
Nu ska jag ta och byta om, vi hörs senare.
Puss! ♥
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback