Tack tack tack för all uppmuntran ♥

Go'morgon!
Här är vi uppe tidigt, eller tidigt o tidigt, det är tidigt för mig iallafall!
 
Jag blir så otroligt glad när jag kommer in på bloggen, o ser hur många de är som har läst o kollat in nu under de senaste dygnet och hur de uppskattas det jag skriver.
åh ni är så bäst! ♥
 
Det tog ju hela kvällen igår att skriva de inlägget om "skev kroppsuppfattning" så jag orkade inte skriva ett till inlägg om dagen. Så det får jag skriva nu helt enkelt!
Jag åkte med 10:11 bussen efter att jag o Emma hade städat igenom hela rummet och packat allt som skulle med inför praktiken. Så var de dedär sega 1,5 timmes bussresa hem.. och den är riktigt dryg kan jag säga! Men jag överlevde iallafall!
När jag kom hem vid 11:30 tiden så satt jag igång en maskin tvätt, gjorde lite lunch och tog sedan en långpromenix till prästtjärn där jag satt på en klippa, helt ensam ute i skogen o bara fanns. Det är sånnahär tillfällen jag avgudar, tyst och de enda man hör är lite brus från bilarna och klunkande vatten. Sånna tillfällen behöver jag oftare, så jag kan ladda batterierna och fortsätta leva.
Var väl borta i ca 1,5 timme och efter de började jag fundera på vad jag skulle skriva om för inlägg, då "skev kroppsuppfattning" infattar så mycket. Men det blev uppskattat, så jag är glad att jag skrev soppas mycket om de ändå.
 

Sen på kvällen hade min fina mami gjort iordning två räksmörgåsar till mig, och de åts med glädje och mys!

Min kväll avslutades med ett avsnitt av skärgårdsdoktorn!
 
Och idag ja, det är lördag och jag har bara planer på att gå ner till allum o köpa hem lite grejer till nästa vecka och saker som jag ska använda till mitt bakande idag, för det ska nämligen göras choklad-chiafrön-nötter-müsli här hemma!
Så det ska jag göra nu, men först ta något ätbart.
Puss! ♥
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback