Dagens ridpass - Cocktail ♥

Idag blev de ett hopp-pass på Cocktail. Jippie sa jag först.. fast de gick sjukligt bra! Först skrittade vi ut, lilla rundan  som brukar ta runt 20 min, de tog dock 30 min för oss då de var så sjukt halt att vi fick gå riktigt sagta och försiktigt. Men vi klarade oss utan större skador! 
Ponnyn var ju inte alls lagom taggad över bommarna och över hindrena, inte så att han bara köttade över.. haha! De var plattan i mattan som gällde, hela vägen! Har sett han så taggad en gång tidigare o de var på en Hannaträning då han nästan sprang sig ur skinnet, haha! 
Men fyfan vad bra han hoppade, och jag kände mig så säker på honom. Jag visste att han skulle klara de, så jag skötte styrningen och han hoppade som en gud! Pigg och glad 21 åring, är allt jag säger!
 
Sammanfattar denna hopplektion såhär: två vägran, några felridningar, en pigg ponny och måånga skratt! 

Fyfaaaan vad han är roligt att rida, världens bästa ponny!! ♥ ♥ 
 
världens finaste ponny ♥ 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback