18/1

Goddag! Kan säga att jag har riktigt mycket att göra nu till helgen. Fårisarna har redan börjat lamma och har justnu  17 lamm och när jag var där senast så var en till påväg att lamma. Så det blir mycket att göra, men de är bara roligt! :D 
 
Igår hade jag en mysig dag! Slutade dock sent, åt middag och sen drog jag och Annie till sätila och sen till hennes stall. På kvällen hade jag och Bella serious talk i typ.. 2 timmar och bara pratade om allt som är jobbigt och kul. Nu blir det tomt då alla 3or och de blir lite tråk.. 

Idag har jag haft fem lektioner och slutade 14:30, så har packat och fixat alla grejer som ska ner till hyreslägenheten som jag nu har landat i. 16:17 tar jag och Disa bussen till Sätila där vi ska handla inför helgen och sen ska jag ner till fårisarna och kolla så det går bra för dom i lammningen. 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback