24/1

Godag på er! Hoppas ni inte fryst ihjäl i denna kyla.. blir trött på denna kyla nu! Vill ha vår vår vår och de är nu nu nu. :) 
Vaknade redan vid 8 tiden av att ja inte kunde andas.. alltid lika kul att vakna på de sättet. Haft lite ont i halsen nu ikväll men ingenting mer, så på måndag kommer jag pigg och kry till skolan! 
Idag har jag bara haft en mys dag. Imorse tog jag en välförtjänt långdusch och tog med mig scrub och duschgel som jag fick av bästis i julklapp och stod i duschen och bara nöjt. Underbart att bara få ta de lugn, ingen som SLÄCKER LAMPAN, STÖR eller ska försöka BRYTA SIG IN I DUSCHEN, precis så är de på Strömma ;) 
Sen smörjde jag in hela kroppen med Body butter med doft av citron, älskart! :D 
Åt oxå en god frukost och tog sen en promenix i solljuset, med mål att försöka fota något fint när de ändå var fint väder och jag kände mig hyffsat pigg. Kameran har varit bråkig nu de senaste men idag fungerade den faktist jättebra och vissa bilder blev snygga! :) 

Annars har jag gjorde lugna saker, sett två filmer (Livet är en schlager & Råttatouille tillsammans med te, godis och doftljus och en varm mysig filt. Så har tagit de rätt piano idag, de är mysig de efter en helg med mycket slit förra helgen! Men de är mysigt att jobba, så ska inte klaga :D 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback