27/1

Heyhey! Kan börja med att säga att jag HATAR verkligen detta äckliga jävla väder som mer eller mindre tar död på mig. OCH DE VÄRSTA AV ALLT ÄR ATT DE ALDRIG TAR SLUT?! Vi kommer dränkas i alla snö.. 
Hoppas ni iallafall har haft en mysig söndag, de har jag iallafall försökt att ha! Imorse gjorde jag en sats med vegetariska pizzabullar med lök, fräst blomkål, soltorkade tomater, två olika sorters ost och färsk basilika. Dom blev så mumsiga såå! :) 
Annars så har jag mest myst runt. Gick en promenix runt dammen med bästavän förut i snöslasket och pratade om allt mellan himmel och jord. Inte träffats på 3 veckor så de blir en del prat ;) 
Sen har jag packat, tagit en lång dusch och smörjt in mig med Body Butter Hallon, så nu luktar ja gott oxå! Har oxå bara myst framför tv:n o inte kollat ut i onördan.. haha! 
 
Imån är de dax för skola igen.. inte taggad men först ska jag till psykologen vilket jag är livrädd för, men de är lika bra att köra på allt som är läskigt! De blir nog bättre i slutändan.. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback