5 års förändring

5 år av min tonår har genomlidit alldeles för många tårar, gett upp alldeles för många gåner, blivit sviken av alldeles för många killar, haft brustet hjärta alldeles för många gånger, tappat tilliten till alldeles för många människor, tappat bort alldeles för många vänner, känt mig så värdelös alldeles för många gånger, gått vilse i mig själv alldeles för många gånger, tagit hand om skolan alldeles för lite,
men
jag har oxå träffat massvis med fina och älskade människor, bytt till världens bästa skola, fått lära känna en underbar häst som fått mig på fötter flera gånger om, fått tilliten bevisad av mina vänner, fått vara riktigt kär, besökt flera världsdelar, har fått uppleva världens bästa familj och känt mig så mycket lyckligare, starkare och modigare än   någonsin! 

2008 - 2010 - 2013
 
Nu börjar mitt vuxenliv, jag är tuffare, modigare, starkare och lyckligare än någonsin, nu klarar jag allting!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback