Besöka mitt Göteborg med fina tjejerna ♥

Godag på er! Att komma hem igår var så skönt, få äta god kvällsmat och få träffa familjen kan vara något av de bästa som finns ♥ 
När jag vaknade imorse var jag hyffsat pigg och skuttade mer eller mindre upp ur sängen. Dock tog de ut sig på bussen till skolan där jag halvt somnade, första lektionen var rätt dryg och jag kände världens ångest komma och pumpa mig med smärta och skadande ord som snurrade runt i huvudet på mig. Kände som jag skulle bryta ihop i gråt vilken sekund som helst av ingen anledning någon såg. Men jag höll mig och på håltimmen blev de värre, men jag kopplade bort de genom att plugga matte en timme av ingenting jag fattade. Gick sedan på mattelektionen och fortsatte jobba med matten. Så idag har jag gjort 5-6 sidor, dock förstår jag bara hälften av de men de är en annan femma! Slutade oxå för dagen 11:20, så skönt! 
 
Nu i eftermiddag ska jag först till kuratorn 13:30, sen tar jag och Annie 15:11 bussen med sikte på Göteborg, sätter oss på ett cafè och inväntar dom andra tjejerna som ska med! (Dom slutar senare så dom kommer med den sena bussen). Ska bli mysigt att bara koppla bort de som har med skolan att göra och bara finnas. Bara vara. För de behöver jag nu. Dock måste jag vara på jorden ett tag till och göra klart Hästkunskap's arbetet!

Hoppas er dag blir bra! 
 
Inviger den nya och supersnygga skjortan idag, dagen till ära!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback