Mysigt resturangbesök!

Hey! ÄNTLIGEN har halkan försvunnit, eller tja, nästintill iallafall. Så nu slipper jag åka in till sjukan med brutna ben.. eller iallafall för stunden! 
Hade iallafall en mysig kväll igår på en Asiatisk resturang med Annie & hennes Eric. Mycket prat blev de så de var där en bra stund iallafall! Sen tog vi varsin Chai latte innan vi åkte hem, mysmysmys 
På kvällen var ja lite väl överpigg pga chai-latten.. haha! Så sprang runt o levde djävel rent ut av, massa kulkul! :D Dock vaknade jag idag o var verkligen dödstrött, typ hata livet mer eller mindre? haha. Har iallafall lyckats ta mig igenom förmiddagslektionerna som bestod av Djuren's biologi, Historia och Naturkunskap. Rätt softa lektioner. Nu ska jag ha två timmar ridning & sen engelska sista timmen. 

Nu måste jag ner och byta om, ha en mysig dag! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback