trött på livet.

Känner att skolan får ta de mesta skiten justnu. Jag vill skippa allting som har med skolan att göra och bara lägga mig ner och gråta, skrika och bara komma bort från dessa känslor som dödar mig nu. Ångesten har slagit till med stor och stark kraft och jag orkar inte kämpa emot längre. Jag vill ge upp helt nu och bara avsluta allting jag har byggt upp, avsluta alla relationer jag har och bli ett minne blott. De låter hemskt, men de är sant. 
 
Nu fick ni en sammanfattning vad jag känner justnu. Därav ingen flitig uppdatering, då jag helt enkelt knappt orkar öppna datalocket eller haft tid till de. Min energi går på helt fel saker och jag blir så besviken på mig själv och på dom jag har litat på och känner tillit till. Är lite småsjuk oxå, ont i halsen, feber til och från och dunkande huvudvärk.. Igår låg jag som en kubbad säl i sängen och var totalt borta. haha! 
Måste stanna här tills imorgon iaf då jag har en tid hos kuratorn och jag måste verkligen få prata av mig så jag kan slappna av när jag kommer hem och så har jag redovisning i historia innan lunch. 
Så pappa kunde hämta mig imån efter jobbet, förhoppningsvis. 
 
Nu vet ni varför de är lite uppdatering, flitig uppdatering kommer när jag orkar. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback