1/6

Go'dag på er! 

Somnade som en stock 23:30 tiden igår när Bulldogg-Hädda inte ville vara min sängvärmare längre och Copper tog slut. Så hela kvällen pussade jag massvis på bulldoggen och fick massa kärlek, ska heltklart äga minst två bulldoggs i mitt framtida liv! 
 
Imorse vaknade jag vid 09:30, gick upp och åt frukost och vid 11:30 drog jag och mamma ner till allum, för jag behöver nya snygga sommartoppar och en ny snygg sommarklänning. Hittade en jättesöt blus på Vila som jag trivdes riktigt bra i, trotts att de var blommor på! Så den kom med hem. Sen handlade vi oxå mat för kommande veckan då jag kommer ha med mig lunch varje dag och vill ha vegetariskt ;) 

Nu är jag hemkommen och Lisa smsade och undrade om vi skulle hitta på något. Så ikväll ska vi till Göteborg och ta ett glas tänkte vi, snacka lite som vi brukar göra. Så ja, sen ska jag grilla oxå, mums! 

Vi hörs mer ikväll, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback