Ingen lust alls

Go'kväll. Blir ett kort inlägg nu, pga väldigt många anledningar. 
 
Tog en tripp till stan med min kära mor, i jakt på studentpresent till min kära vän i Sala. De blev inget Marstrands taberas för min del, då de tog 2,5 timme dit och hade inte alls lust att åka så länge för något som ändå inte är så mycket medeltiden. Kanske hittar något annat närmare, och de blir ev medeltidsvecka för min del om allt går enligt planen! Hoppas folket som var där hade de trevligt och kollade massor på supersnygga Marcel Lindström! 

Jag har fortfarande tappat blogglusten helt, känns som ett måste och inte som något frivilligt. Jag vet inte om de är en dipp, där jag faktist börjar förstå att jag nu har lov och kan göra vafan jag vill, eller om de är något som har djupt som har suttit alldeles för länge och nu börjar släppa. Jag skjuter somsagt på mina problem tills dom helt enkelt kommer ifatt mig och jag inte kan skjuta problemet framför mig längre. 
 
Imorgon ska jag ha en dejt med bästavän, få prata ut och känna tröst och stöd. Bäst är hon 
 
♥ ♥ 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback