Natt i tårar..

Go'kväll! Haft en mysig söndag och endast gjort sånt som faller mig i smaken. 
 
Igårkväll somnade jag i tårar. Alla minnen, ord och smärtor kom som ett brev på posten, och speciellt bilder på de känsligaste just nu. Inget jag kunde hantera utan dök ner bland täcken, kuddar och filtar i madrassen och lät tårarna falla. De är rätt sjukt hur mycket en bild kan väcka känslor hos mig
 
Imorse vaknade jag iallafall upp gladare. Först vid 07:30 och somnade om och vaknade upp 10:40. Så skönt med söndag och jag får sova ut. Känner mig verkligen sliten, seg och trött efter terminen som gått och vill bara låta allt sjunka in några dagar. Men nejnej! 
Annars idag har jag, som sagt, endast gjort saker som faller mig i smaken för stunden. Läst i min nya bok, lyssnat på finaste Bruce Springsteen, spelat sims, ätit god mat och duschat lääänge. Så mysigt och skönt, kände att jag behövde en sånhär dag efter natten igår. Skulle egentligen till Slottskogen för en frukostpicknick med Freja, men de blev inte av då hon inte kunde och så hade jag en dejt med bästis oxå, men vi tar den imorgon istället! 

Nu är det Bruce Springsteen i mina högtalare, ingen sommar utan Bruce säger jag!! Och imorgon gör jag min första dag på Göteborgs fältrittsklubb, med min onda rygg så får vi se hur mycket jag klarar! 

Hoppas er kväll och morgondag blir bra, så hörs vi imorgon igen. Puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback